Khazely aynı sorun bizde de var, 51 günlük bebeğim sürekli sancı çekiyor uykudan uyanıyor, emerken de sizin gibi.. Sürekli ıkınıyor, gazını çıkarıyor biz çıkarmaya çalışıyoruz ama yetmiyor. Zinco kullanıyordum bugün nurse harveys colex e geçtim. Doktora da yazdım en sonunda alerji uzmanına bir gösterin dedi ama ben sürekli sorduğum için mi boyle dedi bilmiyorum bende evde kendim iki gündür diyete başladım süt ürünleri ve yumurta tüketmiyorum Bi on gün deneyeceğim bakalım.. Çünkü ne zaman sanki süt yoğurt tüketsem sanki zor uyuyor çok ağlıyor sadece banyo yaptırdığımızda sakinleşiyor. Ya da denk geliyor. Bulunduğum ilde bir tane çocuk alerji uzmanı var bakalım randevu almaya çalışacağım. Annelik zormuş gercekten bebeğin için en iyisini istiyorsun onu oyle görünce acı çekerken için içini yiyor.