Ayyss Kızlar bi yardım, bi fikir 🙏🏻🙏🏻 Emerek uyuyordu, 7 aylık, 2 haftadır falan tam olarak kucakta uyutmaya alıştırdım. Bundan sonraki aşamada ne yapayım? İşr başlıcam az bi vaktim kaldı :(
Edis53dm Beşiğinde uyutmaya çalış canım benim oğlum 6 aylık kendi uyur uyku arkadaşıyla beşiğinde uyuyor onunla göz teması kurmadan beşine koy eger göz temasi kurar yuzüne bakarsan onu kucagina alicaksin zanneder bu sever uyumakta zorlanabilir emziğini ver biraz başda ağlayabilir ona güven vererek kendi kendine uyutmaya çalış zamanla yeni uyku düzenine alışacaktır inşallah:)
Ayyss Edis53dm emzik almıyo cnm, beşiğinde uyuyo ama işte kucakta daldıktan sonra. Yani yatagına koyup dediğin gibi mi yapayım? Sonraki aşama bu mu
Edis53dm Ayyss eğer kendi kendine uyumasını istiyorsan canım denemeni tavsiye ederim ben oğlumu o şekilde alışdirdim ve çok rahatım uykusu geldimi beşiğinde kendi uykuya dalıyor ama benim oğlum emzik kullandığı için biraz daha kolay oldu alışması :)
Trinity Ben de bitürlü alıştıramıyorum ya sallanarak uyuyo ya memede 😓 her türlü ağlıyo ama artık uyku saatleri kabusum oldu hep ağlayarak uyuyo çok üzülüyorum