nurturkdal Kizlar oglum 4.5 aylik sunnet ettirmek istiyoruz onumuzdeki ay nasipse sizce ozelde mi yoksa devlette mi yaptiralim? ikisi arasinda fark var mi? bi de onerdiginiz hastaneler doktorlar var mi ? paylasirsaniz cok sevinirim 😊
Tuanatuna Bende yaptırmayı düşünüyorum hatta martın 15 inde ya doruk hastanesi turgut türkele gideceğim ya da fsm de taner öztekin her ikisinden de çok memnun kalanlar var tanıdıklarımdan
Poyraz18 Bende araştırdım ya doruk hastanesi turgut bey yusuf beyde olabilir ya da taner bey fsm. Doruk hastanesi 600₺ civarı dediler, taner bey nakit 800 k. Kartı 850₺.Esentepede yaptırmak isterseniz 600₺ 😊
Poyraz18 Bebişler tam dönmeye başlamadan yaptırın bence diyor doktorlar daha rahat olurmuş. Benim oğlumda martta 5aylık olacak bence tam zamanı. Tabi kıyamıyorum ama kaçınılmaz son yani🤷♀️
nurturkdal sagol canim asagi yukari 600 civari demek fiyatlar ben esentepe de dogum yaptim acaba bi indirim yaparlar mi onu da merak ettim simdi 😁
nurturkdal benim oglum da tam 5. ayini doldurdu artik donebiliyor kendi basina ama bakalim havalar biraz isinsin da
Poyraz18 OguzMoms hepimiz esentepeliyiz😁😁 ben memnun kaldım tabi doktorda önemli emre bey çok iyiydi. Aslında sünnet için de isterdim orayı ama doktorlar dorukta toplanmış büyük ihtimalle dorukta yaptıracağım sünneti.
Poyraz18 nurturkdal emre uysal ama esentepeden ayrıldı kendi muayenehanesii açtı. Şansıma doğumumdan sonra ayrıldı😊
nurturkdal OguzMoms masallah seninki buyumus artik zoru cikmistir yaza daha da buyur rahat edersin gerci doktorlar ne kadar kucuk olursa o kadar iyi diyolar ama
nurturkdal Poyraz18 hmm iyi olmus valla cok iyi bi doktor o ama erkek oldugu icin ben gitmeye cesaret edemedim emel hanima gitmistim bende