Rubab_Mommy aysgog Burnu tikandigi icin oyledir muhtemelen.Benim kizim 4 ay 18 gunluk oda horluyo bazen😄Kiş oldugu icin cabuk tikaniyo
Rubab_Mommy aysgog Aynen 😂eşim horlarken hafig vuruyorum uyanmiyo ama horlamasi duruyo.Gecen kizimi yanima yatirdim horlamasindan uyuyamadim😂e biişeyde yapamiyorum zor uyuttum diye😂