Blknss12 Arkadaşımız hediye etti çok memnunum çöp kovasindan, fakat çöp poşetleri aşırı pahalı. Bildiğimiz çop torbalari da uymuyor ya da ben beceremedim. Var mı bu poşetlerin bir alternatifi??
nazanay Blknss12 Ya ben bazen bitince normal cop posedi de kullaniyorum ama kendi posetleri gibi olmuyor. Cok fazla koku veriyor disari. Bariz fark var yani.
Nuripekduru Blknss12 evet ne yazıkki pahalı ama değiyor valla fark ediyor normal çöp poşeti koku yapıyor cidden. 4 şubatta korbell ürünlerinde indirim olacak e bebekte stok yapın
Blknss12 nazanay kendi poşetleri çok pahalı yani zaten herşey pahalı baya baktım YouTube dan falan ama yok bulamadım alternatif bişey
nazanay Blknss12 Evet pahali malesef. Ayni boyda cop posedi de kullanabilirsiniz ama. Kokudan dolayi d kisa surede boslatmaniz gerekir sadece.