Ececik07 Asfnannesi ben kullandım baya faydasını gördüm açıkçası krem bildiğiniz göz altı için kırışıklıklara ve morluklara baya iyi geliyor öyle geçici bir dönem de değil yani alabilirseniz tüm seti alırsanız çok daha etkili