Armancc anladım canım bizimki öyle senin dediğin kadar kusmuyo ve her zamanda kusmuyo bazen 3 4 gün kusmuyo sonra başlıyo falan yani tam olarak alerjimi reflümü anlamadım doktora sordum reflüyü tetikleyende besin alerjisidir dedi hiç bişey anlamadım şuan evolvia rpyi hiç yemek istemeyip kustuğu için gidip bebelac ar aldık sıkıntı olmaz inşallah bunuda yemiyo gerçide napalım kusmuyo en azından