Ftsbgr euthyrox diye bir ilaç. İki üç farklı ismi var ama içerikleri tamamen aynı. 2 aylık olan da, 20 yaşına gelen de aynı ilacı kullanıyor. 25 mg şık bişey, aslında zor değil sadece unutmamanız lazım. Bebeğinizin beslenme veya uyanma saatleri düzenliyor ona göre alarm kurabilirsiniz, veya yine bir alarm kurup alarm saatinde besleyip, beslenme bittikten bir saat sonra ilacı içirip, yarım saat daha bişey yememesini sağlayabilirsiniz ben öyle yapıyordum bebekliğinde, şimdi uyandığı an şırıngayı yıkıyorum ağzına zaten tadını da seviyor, şırıngayla uğraşmayı da 😂