24 günlük oldu doğum yapalı çok kötü oldu 2 göğüs ucum. Bende lansinoh kullanyorm iyi geldi tafsiye ederim, küçük boy aldm 50tl emzirirken yıkamana gerek kalmıyo, çok zor bi süreç eşim destek olmasaydı emzirmiyecktim ağrıdan dolayı pes etcektim, şükür eskisine göre çok iyi🙏