Merhaba sevgili anneler,
Hepimizin bebeklerinin türlü türlü huyları vardır ama benim kızımın degisik bir huyu doğdu eve getirdik ve asla beşiğinde uyumadı 🤭 5 aylık oldu minnosum hala koltukta uyuyor o yüzden hiç kullanılmamış bir beşiği satmak istiyorum eğer aramızda bebeğini kucağına almak icin gün sayan annelerimiz varsa yardımcı olabilirim