Haticetemzz Merhaba kızım 6 aylıkken dediğiniz durum oldu ama bu duruma ek olarak kusma ve iştahsızlık da vardı. Keyfi yerindeydi doktora götürdük “üşütmüş ama toplamaya başlamış” dedi. Keyfi iştahı nasıl? Bir de bu gurultu acıkınca olan gibi mi gaz gibi mi, fark edebiliyor musunuz ?