anneler.. ben emzirmeyi biraktiricam artik bunu kafaya koydum 19aylik olduk ..Ama cok emiyor travmatik durum yasamadan birakmasini istyorum ama nasil olacak😔 gunduzleri bazen aramiyir ama bazen de uyku destegi gbi kullaniyor tecrubeli anneler yazarsa sevnirim🙂