Oğlumun kafasında et beni vardı daha doğrusu 3 ay önce götürdük hastaneye et beni dedi ama o büyüdü sivilce gibi ucu çıktı pazartesi tekrar hastaneye goturcem ama korkuyorm et beninin ucu olur mu sanki içi iltihap dolu sivilce gibi duruyo basına gelen varım acaba?