Arzu929292 Arkadaşlar merhaba. Türk Telekom prime tarifelerinden kullanan var mı? Eğer varsa Boyner indirim kodu veriyor. Kullanmayacak olan varsa benimle paylaşır mı acaba? Doğum sonrası kilo malum pantolonlar olmuyor da😀
Fatmanurr Arzu929292 dediğiniz gibi mesaj gönderdim. Gelen cevap: Bu koda ait kampanyamiz bulunmamaktadir. Ilginiz icin tesekkurler. B001
Arzu929292 Fatmanurr PRİME iseniz BOYNER PRİME TC yazıp 6262 ye yollayınca kod geliyor. 200tl üstü kullanabileceğiniz
Arzu929292 _Kardelen_ PRİME iseniz BOYNER PRİME TC yazıp 6262 ye yollayınca kod geliyor. 200tl üstü kullanabileceğiniz. İnstagramda bugunevimenealdım ve madamesusu paylaştı
Arzu929292 Fatmanurr ayy özür dilerim PRİME BOYNER TC. Eğer kullanmayacaksanız bana mesaj olarak atar mısınız burdan atılıyor mu bilmiyorum ama
Fatmanurr Arzu929292 bunu yollayınca da aynı cevabı aldım maalesef.. anlam veremedim neden olmadığını.