yaramaz_bocegim Merhaba. Kendinize bakım yapabiliyor musunuz 🤔 benim bebe 1 aylık olacak ama kamyon çarpmış gibiyim 🤪 insta fenomenlerini görüyorum bebeleri olmasına rağmen bakımlılar. Makyajlar çeşit çeşit giyinip süslenmeler falan 🤪 ben banyo yapabilsem oh diyorum o gün için🙄 gece uyumayan bebe yapmışım gündüze de hiç bişeye halim kalmıyor yemek yapabilsem gün tamam diyorum. Ne olacak böyle bilmiyorum kendimi bitik hissediyorum bu yüzden 😑 var mı tavsiyeniz motivasyon kaynağınız 🤪
Hll20 yaramaz_bocegim dişimi fırcaladgma şükrediyorum😂ama elbet gececek bugünlerde simdilik bakmszlgn tadini ckarmaya devamke😂
Portakal yaramaz_bocegim 3 ay mememden düşmedi kızım şu bile zor içerdim ,😃 6 aylık olduktan sonra rahatladım bakmaya başladım ben çok süslüyümdür bebek benim bile 6 ay elimi kolumu bağladı 😃
Morfrenk yaramaz_bocegim var LA HAVLE VE LA KUVVETE İLLA BİLLAHİL ALİYYİL AZİM diye evde deli dana gibi koşturuyorum ben çok iyi geliyor jajjsjdjajsjkdkwkskdkekwk
Tokgozss @yaramaz_bocegim Benimde yemi 1 aylık oldu ve sizinle yanı durumdayım yok yok duş almıyorum tuvalet desen unutuyorum , ayna da kaşlarımla selamlaşıyoruz normalde kendimle aşırı ilgilenirim evde olsam bile duştan sonra bakımları eksit etmezdim. Amaa Malesef bebekten sonra kendimle ilgili her türlü bakın faaliyet durdu 😭😭😭😭😭
Ahsen_ahsen O zamanlar saçımı Banyodan banyoya tarardım :D tuvalete gidecek vaktim bile olmazdı. Şimdi beş aylık eskisine nazaran daha rahatım ama bebek öncesi gibi olmuyor tabiki :)
Civciv3535 Benimki 6 aylık ,gündüz yarim saat ancak uyuyor o sürede temizlik yemek çamaşır,uyandığında yanında asla ayrılmayacak diyo 🥵🙄😒bakım vermeye moral mi kalir
Demetbulut yaramaz_bocegim kızım saçlarımla oynamayı cok sever gecen gun dedi ki anne sen saçlatini taramiyirmosun 😏yuzumu yikadigima şükrediyorum dedim 9 yas kız 1 yaş erkek 😃😃