Sevilsevil diş olabilir ben de o dönem öyleydim. 5.ay kontrolünde baktı diş yok çıkmaz dedi doktor,5bck ayında çıkardı şuan 6 ay 10 günlüğüz 2 dişi var. Sen salya akıtmasından hırslanmasından anlarsın zaten ara ara da damağına bak. 4.ayından ber nerdeyse hala emerek uyuyor:( bende cok yoruluyorum ama inan yapableceğim herşeyi denedim olmuyor:((