Ozdogan14 kesinlikle owli. 36aya kadar kullanılabiliyor, büyüyen kundak şeklinde, sonra tulum şeklinde kullanılabiliyor. Kumaş kalitesi çok iyi, ödüllü bir marka zaten. 3 ayda 4 ayda bir tulum olacağına onu tavsiye ederim. Müşteri ile de harika ilgileniyorlar, kargo ile bir sorun yaşamıştım kadın benden çok dertlendi ilgilendi.