Alpaslaninannesii geçmiş olsun Allah damatlığını da göstersin 🙏
bizde altı aylıklen yaptırmıştık. İlk gece zor oluyor. 3 saat calpol içirmiştim çok ağrısı oluyordu anestezi geçtikten sonra. İki güm daha dikkat ettikten sonra sıkıntılar azalıyor
pişman olmayın eninde sonunda olacaktı