Alpaslaninannesii kizlar bugun oglumu sunnet ettirdik durmaksizin siddetli agliyor ayaklari durmuyo oraya buraya carpiyor acutacak orasini diye korkuyorum burnundan anestezi spray yapip yaptilar bide pipisini uyusturdular oraya buraya carpiyor 6 aylik kötümü ettik böyle kotu olacagink beklememistim
Hll20 Alpaslaninannesii canm ilk 1 hafta malesef zor geciyor. Özellikle cis yaparken oglum dile gelmisti resmen aciyoo diye aglardi. 9 aylkken yaptrdk bizde. İlk 3 günü atlat sonrasnda biraz daha rahatlarsnz.
Ozgecan06 Alpaslaninannesii 2 aylık oğlumu 3 hafta önce yaptırdım ılk cısını yaptığında zorluk cekti sonra hic sıkıntı yasamadık hemen fitil verince agrısı olmadı
Omerimmm Alpaslaninannesii canım pişman olma o kadar olur 3 günde geçiyor bende oğlumu 3 bucuk aylıkken yaptırdım ilk gün anestesinin etkisi geçince çok ağladı bizde acaba yaptırmasamıydık dedik ama iyileşince iyi ki yaptırmışız dedik verdikleri kremi bolca sür Allah damatlığını da göstersin
Esdoel Alpaslaninannesii bize doktorumuz 1 ya da 2 yaşında yaptırın dedi 3 aylıkken gittiğimizde çünkü dönüyordu sonra emekledi derken erken yürüdü hepsini peşpeşe yaptı doktoru da iyi ki beni dinlemissiniz çok zor iyileştirdi dedi şuan 1 yaşında geçen hafta girdi yaşına. Asla yerinde durmuyor koltukların tepelerinde geziyor bende 2 yaşında düşünüyorum sünneti
Juju 2aylik olduğunda yaptırdım,1gun zor oldu,daha küçük olduğu için daha avantajliydik çünkü çok hareketli diyildi
MotherQueen Alpaslaninannesii krem sürmeni gerwk enfeksiyonu engellemek için 🥺 göz pomadı diye geçiyor geçmiş olsun(almak isterseniz diye yazdım)
Omerimmm Alpaslaninannesii demekki hher doktor farklı calpol ver 4 saatte bir demişti sadece Bi numara büyük bez taktım ben yapışmasın diye karton bardağa falan gerek yok zaten çişi onu daha çabuk iyileştiriyormuş
1anne1bebe Esdoel bence yaptır derim cnm bende 2 yaşında yaptırdım çok pişman oldum çok ağladı bilinç altına da işliyor ne yazık ki o ağladı ben ağladım bize de en geç 40 ı çıkmadan ve 2 ay arasında yaptırın o zaman acı hisseleri yok dediler çevreme de öneriyorum bu süreci
Baldantatli Alpaslaninannesii kahve icim kullanilan sert karton bardak varya ondan kullanin alt kismini kesin 3 parmaklik kalacak sekilde pipisine koyun bezini de hakiki zaytinyagi ile islayin ki pipisi yapismasin hrm cabuk iyilesir sik sik.bez degsitirin ve banyo yaptirin suda tutun ilik olsun ama hemde orayi yumusatir kolay dikis atar .. ilk iki gun zor gerisi kolay oluyo erken oldigu daha iyi emin olun
Aysess38 Baldantatli bizde aynen öyle bardak kesip koymuştyk bezinin içine bezine değmesin diye ve de sabah akşam fito krem onun haricinde de her bez açımızda kantaron yağı sürmiştük bolca şükür bizimkisi çok küçük olduğundan pek anlamamıştık 😊 Alpaslaninannesii Atlatırsınız sizde geçer İnşaAllah geçmiş olsun☺️
1anne1bebe Tek pişmanlığım geç sünnet ettirmek 3 güne unutur korkmayın çok ağlarsa ağrı kesici verin rahatlar
elif5151 Momfirst anlıyorlar cok aglıyor benımkı yarın saat sürdü bıtene kdr agladı sonra altını acarkn korkuyordu
Sarikuzumalp Alpaslaninannesii bende eve geldiğimiz ilk gün öyle pişman olmuştum kii ağladım sinirden keşke yaptırmasaydım diye 😃 ilk gün hiç uyumadı kucağımda 2 dk uyuyup acıyla uyanıyordu. Ama bu 3 gün aürdü 3 gün huysuzluk vardı. 3 günün sonunda epey azaldı huysuzlanmalar. 1 haftaya da pipisi tamamen iyi olmuştu. Merak etmeyin şimdi keşke diyorsunuz 1 hafta sonra iyiki diyeceksiniz 😊
Alpaslaninannesii Sarikuzumalp ya vlla canim esimde dio ben sana demisdm erken diye moralimi bozuyor dedigin uyandigi an hep aglamakli sen kac aylikken ettirmistin?
Zerr Alpaslaninannesii 2 güne geçer cnm anlamadan yapmak en iyisi.. ileride iyiki yaptırmışım diyeceksiniz
1anne1bebe Yok senin tercihin canım ama büyük bir travma benim arkadaşım 40 lı iken yaptırdı hatırlamıyor oğlu acı yok dönme yok pek rahat geçti gitti
Mylittleboy Alpaslaninannesii canım ben her seferinde karton bardak kesip arasına aldık böylelikle ne beze degiyor dis yaparken nede hareket ederken sıkıntı 6 aylık biraz daha zor olabilir 3 aylıktı bizimki o zamanlar
Sarikuzumalp Alpaslaninannesii 3.5 aylıkken yaptırmıştık biz canım desin hiç takma 1 hafta sık dişini. 2.ye oğlum olursa 2 haftalıkken yaptıracağım kesin hareketlenmeden
Mylittleboy Alpaslaninannesii ama sürekli bez degistirdikce degistir mikrop kapmasın , en azından kakası da gelmiyor o oldugu icin degmiyor sık sık degistir yani hic zorlanmazsın