Bir dönem yapmıştım yıllar önce biberiye yağı vardı sanırım üstüne streç ile karnımı kapatıp 4-5 saat kalırdım emzirdiğini için az bırakırdım ben yıkardım hemen onun etkisini baya görmüştüm göbeğim dümdüzdü kilom ağırdı yemekten kısmıyordum çünkü ama kandık gitmişti merak ettim tekrar yaptım diyorum ama farklı fikirler olanlar da varsa benim fazlasıyla ödemim var ☹️