Hanımlar kızım 6 aylık bugün sadecw 3 defa mama yedi her mama başı 3 kaşık 😟 sabah azıcık yoğurt ve yumurta sarısı verdim onun dışında hiç bişi yemedi ve çok sakin hareketsiz normalde ordan buraya dönerdi biz bakarken yorulurduk bugün hiç bi şekilde hareket etmedi doktoru da aradık ulaşamadık 🤯 kötü şeyler düşünmek istemiyorum şu an 😫