arasbek sabah kahvaltı, öğlen 14 gibi çorba yoğurt tavuk ya da kıyma et, akşam da akşam yemeği yer, genellikle sebze olur. ara öğün çok yapmıyor ama ben yine de 1 2 hurma, 1 2 ceviz yedirmeye çalışıyorum. Bazen de meyve yer ama resmen 3 4 ısırık sadece. Daha fazla yerse yemek yemiyor. 24 aylık ve uzun zamandır bu şekilde. Elimden geldiği kadar da yatmadan 2 saat önce yemek olayını bitirmeye çalışıyorum.