Arkadaslar bebeğim 1 yasında ve doğduğundan beri bir gözü sürekli sulanıyor, daha bebeklikte çapak ta oluyordu:( masaj yapın geçer gözyaşı kanalı tıkalı masajla açılır demişti doktorumuz biz de bu zamana kadar ( bebeğim izin verdiği kadar) yaptık ama hala sulanıyor ve kaşınıyor bebeğimi rahatsız ediyor bazen:( gecen gün göz doktoruna gittik , iki ay daha sert şekilde masaj yapın açılmazsa operasyon ile açmamız gerekir dedi😔. Bu operasyonu yaptıran veya böyle bir duruma operasyona gerek kalmadan care bulan var mı? Operasyonu yaptırdıysanız kime yaptırdınız nasıl geçti ne kadar sürüyor iyileşme sureci nasıl ve daha sonra herhangi bir sıkıntı veriyor mu bilgi verir misiniz lütfen 🙏🏻