Arkadaşlar 18 aylık bebeğim var zaten çok iştahsız zorla yediririm herşeyi .. önceden reflüsü vardı hep kusardı çok şükür geçti ama pütürlü yemez nasıl yemez çorbasında pütür olsun çok kalın olsun yemez ama biz yerken bişey verirsek canı isterse yer .. geçen gün biz fıstık yerken o da istedi verdik bi de kabak çekirdeği .. bi kaç saat sonra uyurken biz kalktı öyle bir kustu ki ve çekirdekler olduğu gibi görünüyordu . Bugünde sabah zeytin verdim o da minik minik az önce kustu zeytinler verdiğim gibi duruyo😔