Kızım 2 buçuk aylık Doğum yaptığımdan beri sütüm az olduğu için mama takviyesi yapıyodum günde 3 kere falan veriyodum mama daha snra bestlak damla kullanmaya başladım 2 haftadır fakat son 3 gündür mama veremıyorum istemıyo acaba sütüm yetiyomu anlayamıyorumda rahat uyuyo ama bezide çişli alıyorum . Ama sanki bagırsakları arada bağırıyor aç zannediyorum oyüzden