Gunesay 3 kere başıma geldi 2 gün boyunca günde 4,5 kere sağdığınız sütle silin ama bebeğinizi yatırın eğilerek direk gözüne sağın sonra temiz peçete ile hafif hafif silin gözünde hiç çapak kalmayana kadar sütü gözüne sağıp silin her peçeteyi bir kere silin ama ( örneğin gözüne sütü sağdınız peçete ile sağdan sola veya soldan sağa bir kere silin tekrar yeni peçete alın ) ve ellerinizi sabunlayın hiç bir yere temas etmeden göz pınarlarına masaj yapın 30,40 saniye
ve bunun olmaması için göğüs pedi kullanıyorsanız sık sık değiştirin göğüs pedinde süt birikince ve uzun kalınca mikrop oluşturuyor Buda göğsünüze değiyor benek emerken yüzüne değdiği için oluyor