Bhr28 ilk başlarda çok kabızlık, yaşadık, halada yaşıyoruz.doktorumuz da mama değiştirirsek alışana kadar hepten düzenleri bozulup tekrar aynı kabızlığı yaşayacaklarını söyledi. Mamalarına ilaç katarak günde 1 defa anca kakalarını yapıyorlar. Bu durum da acaba mamadan mı diye düşünüyorum denesem de olacağını bilsem hiç düşünmem 1 dk ama