Dkk Hanımlar; yürüme arkadaşı kullanıyormusunuz? Tavsiye ediyormusunuz? Ediyorsanız hangi marka model?
Ceydakoruc Dkk kesinlikle ama kesinlikle pilsan almayın, tam bir hayal kırıklığı. Boyu aşırı derecede yüksek çocuk yürürken asılı kalıyo gibi oluyor. Ben şuan kanz marka kullanıyorum, hem sesli aktiviteli çok çok memnunum boyuda tam bebeklere göre
Ceydakoruc Dkk Işık yanan yerinden müzikler çalıyo, sol üstte ki yeşil yeri ileri yapınca horoz sesi, geri yapınca baykuş sesi çıkıyor sabah ve akşamı gösteriyor. Sağda ki saati çevirince saat sesi çıkıyor. En Altta ki aparatları dönüyor falan çok çok kullanışlı bişey Burda ayaklarında ki yeşil yerlerden tekerleklerini kilitleyebiliyorsunuz yavaş gitmesi için. Benimkisi kanz marka ben çok memnunum
Muhammedd23 Dkk aldığıma pişman olduğum ürünlerden biri. Hem arabasını hem aktivite masası almıştım az biraz tek bakıyorlar yüzüne
Hsyh Ceydakoruc ben kullanıyorum gayet memnunum. Pilsan marka neden beğenmediniz ki? Boyuda gayet iyi bence kızım çok güzel sürüyor.
limonlukarpuzzz Ceydakoruc pilsanin kademeli bizdede pilsan var ve kademeli bir sekilde yükselttik kizimin boyuna göre.
Ceydakoruc Hsyh boyu fazla uzun, kızım 76 cm olmasına rağmen çok zor kullandı ki alan çoğu kişide memnun değil
Dlrbt Ben de pilsan aldım fakat oğlum yürüyüş arkadaşını ittirmektense ikea kare sehpamızı ittirmeyi daha çok seviyor 🤦🏼♀️ Önündeki etkinlikler güzel ama oğlum sıkılmadan uzun süre oynuyor
Ceydakoruc Woody bende daha büyük sandım🙈 bence kesinlikle almalısınız. Kızıma 8 buçuk aylıkken aldım, o zamandan beri evi turluyo. 11 aylık yürümeye başladı şuan 12 buçuk aylık hala onunla seve seve yürüyüp oynuyo🤩
Birkizbiroglan Dkk ben çok memnunum. İyiki almışım dediğim şeyler arasında. Kızımda 7 sene önce Chicco almıştım. Oda çok eglenmisti. Oğlumda 9 aydan sonra kalkıp sürdü, oynadı. Şuan yürüdüğü halde onu bulsun onunla evi turluyo 😊 bence gerekli 🍀
Woody Ceydakoruc evimiz çok geniş değil açıkcası. Yürümeyi de erken çözerse boşa mı olur diye düşünüyorum 🙄🙄 Bi de boy konusu geçmil. 70 cm daha 🙄🙄 kısa mı kalır😀
Ceydakoruc Woody benim de evim aman aman büyük değil hep benim kontrolümle kullandı, sonra zaten sürmeyi öğrenince kendi kendine gezdi evi 😂 benim kızıma pilsan 76 cm boyunda olmasına rağmen büyük geldi ama kanz, chicco vs tarzında ki olanların boyu çok daha güzel. Ama yürümeye başlasa da çok çok severek oynuyorlar. Kızımı fotoğrafını çekip atıyım size🥰
Ceydakoruc limonlukarpuzzz benimkisi kademeli değildi, ciddi anlamda çok fazla da yüksekti. Pilsan markaya benzer başka markalar var acaba onlardan mıydı. Bize hediye geldi kutusu yoktu ama benziyo diye pilsan sanıyordum çünkü kademesiz kütük gibi bişeydi
limonlukarpuzzz Ceydakoruc olabilir canim pilsana benzeyen var bi kaç tane. Bizim pilsan kademeli boyuna gore ayarladim :)