Merhaba,bebeğim 5 ay 10 günlük 4.ayından beri sidefer kan ilacı kullanıyoruz 1 haftadır kakasını yapmıyordu biraz önce siyaha yakın koyu yeşil ve dayanılmaz bir kokuyla yaptı.Doğal içerikli diye tercih etmiştim ancak yine de ara ara kaka yapamıyor.Değiştirmeli miyim ? Bilgisi olan yazabilir mi ??