Babybboy Merhaba 13 ay 17 günlük oğlum 3 4gundur beslenme reddi yaşıyor. Acaba ben mi sık yediriyorum. Sabah 12 kahvaltı (geç uyanıyor) 5gibi çorba veya meyvelerden muhallebi Akşam 8 gibi et tavuk balık ne varsa 12 kaşık mama sonra yatış. Gece 1 kez bazen hiç kalkmaz mamaya (150/180cc iciyor) Güncel kilo 10.510gr boy 83cm . 4 kilo dogdu Kilo takındım yok sağlıklı olsun yeter Sizler in günlük beslenme planı nedir?
Akademisyenanne Babybboy bizimki de 13 aylik. Surekli emiyor. Sabah 9’da uyanir. Gece de iki saatte bir kalkip emer. Kahvalti, anne sutu, oglen iki cesit yemek, yogurt, sonra meyve, aksam da yemek ve yogurt. Aralarda da emiyor surekli.
Birponciginanasi Babybboy bebeğim 12 15 gunluk hemen hemen 13aylik sayilir ben sizin öğünleri sanki az buldum ..(ama tabi en iyisini siz bilirsiniz) 7de uyanir 240cc mama 10da bir yumurta +pekmez +peynir kesin yer (benle ne varsa kahvalti eder) 12 corba kiymalisebze corbasi hergun 5 gibi meyve puresi yada elinde bir muz 8 gibi 240cc mama yada aksam yemegi bizle yer 12 1 gibu muhallebi yer kilosu 13 kilo boy 76cm
Babybboy Birponciginanasi Canım benimki gece 12 de uyuyor o yüzden geç kalktığı için o kadar fazla öğün veremiyorum. Gündüz mamayı ben çok zorda kalmadıkça vermiyorum çünkü yemek ogununun yerine koyuyor. Maşallah bebeğine valla sağlıklı günler 🥰