Oykmmkrkn Doktor ciğerlerini dinliyor normal diyor arelji testi için erken dedi belli olmaz dedi bazen ama enjektörle çekiyorum sürekli yine hırıltı var çıldırıyor insan yaa. Normal mi bu durum.
melikeeomeer Oykmmkrkn bizde de vardı burnu tıkalı olabilir dedi damla verdi geçti şuan mesela banyo yaptırdıktan sonra özellikle oluyor su kaçıyor yüksek ihtimalle genzine ne kadar dikkat etsem de
Dasbaby Oykmmkrkn sezaryen doğum yaptıysanız canm sezaryen bebeklerde oluyormuş. Banada arkadaşım demişti.Ablama sordum oda doğruladı
pmrsk Oykmmkrkn canım bizimki 6 aylık hala oyle. Soluk borusu gelişiyor dedi. Korkulacak bişey yokmuş bazı bebeklerin ki geç gelişirmiş. Özellikle bunun için gitmiştim cocuk doktoruna ☺️
Dasbaby ikiPrensesAnnesi20 anladım canım 😒tekrar yavrunu göster doktora benim sezaryenden diye biliyorum bitane daha Yiğenim var ama oda sürekli hırıldıyordu maşallah sapasağlam 7 yasında. Sürekli bir hırıltıydı sanki hastaydı bazı cocuklarda oluyor bence
ikiPrensesAnnesi20 Oykmmkrkn yoo doktora gitmiştik geçen ay ciğerlerini dinledi bişe yok dedi ama neden olur bilmiyorum
pmrsk Oykmmkrkn açıklamasını yaptı doktor çünkü burda da okumustum daha önce 1 yasına kadar sürenler varmıs. Normal canım korkma ☺️
Oykmmkrkn ikiPrensesAnnesi20 evet canım bende anlamadım. Ama serum fizyolojik her gün 1 defada olsa düzenli yapmakta fayda var malum bebekler burun tıkanıklığı hep olur