Milagrosss Bebeğimin alttan iki dişi çıktı ve 1 haftadır nerdeyse hiçbir şey yemiyo.Zaten alerjik bi bebek ek gıdaya çok güzel başlamıştık iştahıydı ama 1 haftadır anne sütü alıyo.Ne zaman geçer başına gelen var mı :/