Aci Benim kızım da 9 ay 5 günlük adı Kübra🙂 Ek gıda olarak ıyıyız sükür cıgneme konusunda da cok şükür sıkıntı yasamadık zaten yutamayacak olduklarında gerı cıkartıyolar😅. Yeni yeni yurüme cabalarımız var bizim de koltuklardan tutuna tutuna gıdıyor bazen ellerını bırakıyor heyecanlanıyor 😁 Daha dişlerimiz çıkmadı ama huysuzluk var bıraz beklemedeyız daha. Uyku konusu da gunduzlerı bazen guzel uyuyor bazen uyudugu yarım saat 45 dk buluyor uyku huyunu kendıme benzıyorum bırebır aynıyız seste uyuyamıyor uykumuz cok hafıf😅 gece uykusuna da 10 10.30 gıbı gecıyoruz🥰