Arkadaslar Merhaba oğlum 6 ay 18 günlük ek gıdaya başladık.başlarda böyle bir sıkıntı yoktu ama son 4 gündür durup dururken ağlıyor susturaniyorum hemen geceleri 2 kere emek için uyanır di normalde şimdi saat başı ağlayarak uyanıyor ve poposun da da kırmızı lik ve bir kaç tane sivilce var başına gelen varmıdır.birde Kakasını yaparken kıpkırmızı oluyor bir diyorum normal olabilir sonuçta yeni katı gıdayla tanıştı bir diyorum ya alerjisi varsa kafam karma karışık zaten 3 gün kuralını da uygularken çok yemedi sonrasında da 3 sebzeye hep çorba gibi yaptım Ayy anlayamadım umarım yardimci olacak biri çıkar.
NOT:DOKTORA PAZARTESİ GÜNÜ GÖTÜRECEĞİM İNŞALLAH BÖYLE DEVAM EDERSE.