Et pisiyor ama buzu cozuldugundeki hali gibi lezzetli olmuyor bence.et özelligini kaybediyor.eger buzlu yapmak zorundaysam duudklude bi süre az suda kaynatiyorum.daha sonra yag ile guzelce zeytinyagiyla kavurup tuzunu ekliyorum sonra az daha su koyup kapagi acik suyunu cektiriyorum ozaman et tadi kaybolmuyor bence mis gibi.ay canim cekti valla☺️