minnosunannesi06 azı dişleri kabarıksa onları çıkarıyodur. Benim kızında azılar çıkmaya başlayınca ağız kenarı ve burna doğru kızarıklık, tahriş bi görüntü oluştu. Şuan 4.çıkıyo. Bazen sönüyor bazen kızarıyo. Azı dişlere bağladım ben. Ondan önce hiç yaşamadık çünkü