Alidefne Tecrübeli anneler kullandığınız memnun kaldığınız mama sandalyesi hangi marka acaba ne önerirsiniz? Teşekkürler
Hunilianne Alidefne A101 e gelen model en iyisidir 😂 veya ikea antilop detaylı bir seye hiç gerek yok sadece yer kaplıyor
Deletedmom5284 Alidefne fisher price kullanıyorum memnunum üstünde uyuya kalsa bile rahatsız olmuyor yatıyor kalkıyor tepsisi çıkıyor oyun oynayabiliyor
Alidefne Hunilianne bende öyle düşünüyorum da düşme tehlikesi oluyormuş bir çok üründe ondan kararsız kaldım
Hunilianne Alidefne tabi o önemli. Bende chicco var hantallık sadece para verip almazdım ama yegenimdrn geldi 😂 o basitler hosuma gidiyor
BirVeraAnnesi35 Alidefne civil den almıştım kujju marka basit bişey 15 aylık kızım şuan çok şükür düşme vs yaşamadık kullanışlı
Birbebek34 Alidefne ben de chicconun mama sandalyesini kullanıyorum cok memnunum hem uyuyabiliyor incinde kademe kadeeme yükseliyor bi bakın derjm😚
Mommy0609 Begum26 bende onu almayı düşünüyorum memnun musunuz çok yer kaplıyor mu bebeğim 5 aylık daha oturamıyo mutfakta iş yaparken yanımda olsun hem yatış kademesi varmış oturamasa bile durur içinde diye alayım demiştim kararsızım bende 🌸
Begum26 Mommy0609 ben çok memnunum burada iki kişiye önermiştim onlarda almışlar çok memnun olduklarını yazmıştı bana güvenle alabilirsin 🤗
cerennaslann Alidefne ikea antilop candır;hafif,portatif,görünümü hoş,yer kaplamıyor,ikea minder ile çok rahat oluyor ve cepte yakmıyor😂