F-Betul ben sezeryanla dogum yaptim oglum 4,5 kg dogdu uzun sure oturarak emziremiyordum hem onun kilosundan hemde ameliyatimdan belim kopuyordu. En sonunda yatarak emzireyim dedim ona alisinca daha da oturarak emmedi. Akli erdiginde de israrla beni yatirir oyle emerdi biraktiramadim malesef memede uyumayi ve emmeyi. Bir disi curudu doktor doktor gezdim duser diye tedavi etmediler. Kendi doktoruma mesaj attim biberon yada emzikten olmustur dedi. Ikiside yoktu ama meme varde gece de emerdi. Once 18 aylikken memeden kestim olmadi 2 yasini doldurduktan 1 ay sonra memeden yine kestim bu sefed oldu. Malesef nasil alisirsa oyle gidiyor. Ama sizinki daha kucukse duzeltilebilir. Benim rahatima geliyordu duzeltmedim