62 günlük bebeğim emerken uyuyor.Bana artık büyümüş geliyor uyumaması lazım emerken diye düşünüyorum.Doktoru kan tahlilinde B12 si düşük çıktığı için yorulup uyuyor dedi B12 kullanmaya başladık. 15 gün önce ama anne yüreği durmuyor aynı sorunu yaşayan var mı ne zamana kadar bu şekilde olacak merak ediyorum.