Arasssim Sütüm gelmiyor ne yapcam sasirdim 2 günlük doğum yaptım yeni lohusayim o emmiyor ben ağlıyorum mama yediriyorum
pembeninkurku Arasssim canım benim üzülme ağlama benim de 3 gün sütüm gelmedi kızıma biberonla mama vermek zorunda kaldım ve kızım biberona alışınca göğsümü tutmadı çok üzdüm kendimi çok ağladım depresyona girdim ama sonra durdum ya kendime neden eziyet ediyorum hem kendime hem bebeğime 1 hafta kızıma mama verdim sonra sütüm artmaya başladı yavaş yavaş kızım göğsümü tutmadı ama bende silikon uç aldım şimdi ancak böyle emzirebiliyorum yapacak bişeyim yok dilerim bir gün göğsümü de tutar🤲🌸 o yüzden kendini toparla evet zor bir süreç ama onlar bize muhtaç sen annesin senin sevgine ilgine muhtaç toparlan ve kendini üzme güzel anne🥰
Pekmeziletahin Arasssim kendini üzme stress yapma sezeryan Doğum yaptıysan çok normal gelmemesi ılık bir duş al gelecektir kendini sütüm yok gelmiyor düşünme sen sürekli emzir emin ol gelicek
Hunilianne Arasssim ağlama hepsi aynı bu bebelerin. Duş falan aldın değil mi? Stres yapma iki meme iki bebek içindir sütun fazlasıyla yetecek. Bebeğinin midesi su an zaten kiraz kadar 3 damla sutle de doyar hele ki şimdi gelen süt kolosturum çok kalorili ve çok değerli bağışıklık için. Sen saat başı emzirmeye çalış emmese de sağım yap ve onu enjektorle veya kaşıkla içir. Sarılık olmasın diye mama takviyesi de yap ama biberonla verme yine enjektör veya kaşıkla içir. Biberona Alişan bebe memeyi istemez çünkü genelde. Sütüm gelmiyor demek için daha çok erken saat başı sagim yao on beşer dakika gelir
Musabavs Canım hiç stres yapma benim 10 gün gelmedi . Bol bol emzir . Bol su iç , bulgur ve bestlak diye bi damla var ondan iç. Şimdi de sadece sağ göğsümü emiyor . Yetmiyor ama yine de boğazından anne sütü geçiyor .
Arasssim pembeninkurku zorla uyandiriyoruz sürekli uyumak istiyor çok üzülüyorum ne yapicam bilmiyorum sarılık olmasindan korkuyorum
pembeninkurku Arasssim benimde öyleydi canım asla uyanmıyordu bıraksam 24 saat uyurdu heralde ben altını açarak bacaklarına ıslak mendil sürerek uyandırırdım zorla uyandırmaya çalış
CankusAnnesi @Arasssim bu günlerde sürekli uyumasi zorla uyandirma vs normal.2 saati geçirme bence uyandir sürekli memeyi ver ve biberon değil kaşık biberon kullanmalısın biberon alisiyolar ve memeyi emmedikce süt artisi olmuyo malesef. Eds yöntemlerini dene. Moralini yüksek tut cok önemli ve sütüne güven emzirdikce gelecek
Hunilianne Arasssim olmaz ama biberona alışma tehlikesi var. Bak biberon akişi hızlıdır ve aynıdır her çekişte aynı gelir ve bebek yorulmaz o yüzden biberon isterler ama anne memesinden sütü kendi çekmek zorundadır bu yüzden yorulur çoğu zaman uykuya dalar. Biberona alıştırırsan emzirmen çok Zorlaşır mamayı kaşıkla veya enjektorle yedir. Baktın toparladı sütun de gelmeye başladı mamayı bırak. Ama saat başı emzirip sağman lazım ki beyine süt gerekli komutu gitsin