Sutlac11 Çok sakin bir bebek normalde 10 gündür uyuturken kavga ediyo resmen çok zor uykuya geçiriyoruz sizde de oluyormu normalde kucakta pışpışla uyuyan bebeğimi malesef bu süreçte ayakta sallamaya başladım kucakta baş edemiyorum çok üzülüyorum
Ravzacuk Bu dönemde çok oluyor bizim 2.5 aylıkken meme reddi falan bile oldu sabredin geçecek.bu ataklar falan var onlar oluyor 🤷yapacak bişey yok malesef 😊Allah kolaylık versin