Tugba81irem eğer uykuya düşkün değilseniz geceleri çalışmanızı tavsiye ederim bende öyle yaptım gece evi toplayıp bütün işlerimi bitiriyordum sonra ders çalışıyordum sabah eşimi işe yollayıp uyuyordum benim avantajım oğlum sabah eşimle birlikte kahvaltı yapıp tekrar öğlene kadar uyuyor öğlen birlikte kalkıp günlük rutinimize devam ediyorduk arada bazı geceler kendime izin verip akşam üzerine çekiyordum planımı ben öğretmen değilim normal Kpss hazırlandım işime yaradı bu program❤️