Canann38 Puantiye Evet doktorum 4ay kontrolünde geldiğinde ek gıdaya başlayalım yavastan dedi 6.ayda zorlanıyor bebekler falan dedi daha gitmedim salı günü randevumuz ama merak ettim verdiniz mi diye
Puantiye Canann38 Aslında bebeklerin ek gıdaya geçmesi gereken zaman 6. Ay. Öncesinde zorluk yaşarlar. Bebeginizde kilo problemi varsa formül sütleri denemelisiniz
Cherryblossom Canann38 bizde baslayacagiz alerjik oldugu icin. Meyvelerin sularıyla başlanıyor galıba azar azar bize öyle demisti
Dildare Sütüm olmadığı için 4. Ayda yoğurt başladık yalnızca. Bir de elmanın tadına baktırıyorduk. pastörize sütten mayalayın yoğurdu demişti doktorumuz.
Mine0ela Canann38 ev yoğurdu olmalı.market sakin vermeyin.. herşey doğal ve organik olmasına dikkat edin
Giizz Canann38 bence çok saçma. Bütün bebekler nasıl alışıyor ve neden 180 günü tamamlamamış bebeklerin bağırsakları anne sütü veya mama dışında bir şeyi hazmedemiyor diyor bütün doktorlar. Bence sizde internetten araştırın biraz