Defnelif Merhabalar , bebeğim 6ay 10 günlük grip oldu ateş öksürük, ateş falan geçti öksürük kaldı sadece ama bugün sürekli ağlıyor ve sadece emmek istiyor hastalıkdan dolayı mı başına böyle birşey gelen var mı arkadaslar