Merhaba hanımlar 2 ay 13 günlük kızım var son 15 gündür kaka sorunu yaşıyorum bu dönemde normal midir? Her gün mutlaka kakasını yapan bebek şimdi bugün yedinci günü kaka yapmıyor. Bundan bir önceki kaka yapışı da 5. Günde fitil yoluyla oldu. Çok fazla fitil kullanmak istemiyorum. Bebeğim hem anne sütü hem mama ile besleniyor günde 180 cc mama takviyesi yapıyorum. Sizlerden başına bu şekilde bir olay gelen var mıdır bana ne önerirsiniz 😞 sürekli yaz sıkıştırıyor onu çıkarıyoruz ama bu gaz ve kaka sorunu uykusunu da etkiliyor hiç sağlıklı uyumamaya başladı. Gece hiç uyanmayan çocuk şimdi sabah beşlere kadar ayakta 🤷🏻♀️