Herkese merhaba 15 aylik oglum var 11 aylikken yurumeye basladi. Bugune kdar bir sorun yoktu yalniz su 2-3 gundur parmak ucunda gidiyor bazen internette pek olumlu seyler yazmiyor. Algiisinda bi sorun yok ne soylersek yapiyor papagam gibi her soyledigimizi tekrar ediyor anne babam dede mama gel gini kelimeleri rahatlikla soyluyor doktorumuza sordum suan yanit vermesini bekliyorum. Acaba oyunmu yapiyor yasayan varmi acaba?