Nergis24 çok iyi yapmışsınız benim kızım da 19 aylık sadece anne baba dede ve nene diyordu. Çok derdi olursa aç, gel, gitti falan derdi. 2 hafta önce dayımın kızı geldi 3.5 yaşında bizim kızın dili çözüldü. Artık kıskançlıktan mı neden bilmiyorum ama biz her dediğini anlıyor yapıyoruz diye mi konuşmuyordu bilmiyorum ama akran etkileşimi önemliymiş onu gördüm.