Kızıma 4. Ayından itibaren microfer damla kullanmıştım kilo başına bir damla. Şuanda 10 aylık. Doktor kontrolüne götürdüğümde Demir eksikliği çıktı. Bu kullandığımız damlalar takviye edici gıda diye geçiyor. Demir eksikliği durumunda direkt olarak Demir ilacı başlıyor doktor. Biz ferrozinc başladık.