NurR henüz bi faydasını görmedim şuan 3 aylık ağlamaya ya ihtiyaçtan başlıyo yada kucak istemekten müzik onu kesmiyo belki ilerki dönemlerinde dikkatini dağıtırsa ağladığı sırada susturursa iyi olurda şimdilik yok öyle bişey en azından benim bebeğim için oyuncakları da tavanı da keyfi olduğunda izliyo canı istemedi mi hiç bakmıyo belki büyüdüğünde anlamaya başladığında daha faydasını görürüm yani umuyorum