Asilhantoprak Sidal 1.5 yıldır kullanıyorum hatta ben fito ve troysd kullanıyorum pişiğin fazla olduğu dönemlerde ve ne yazık ki çatlağımızda var ama çok iyi bi krem gece sürüyorum sabah kalkıyorum geçmiş çok memnunum evde de stoklu saklıyorum 🙂
Pinar3529 Evet pişikte de kullandm kızmn kolu yanmıştı ondada doktor vermişti yaraları iyileşmesi için etkili oldu bazen hametanla karıştırıp sürünce sanki daha etkili